Varaus ja peruutusehdot
Tekemällä varauksen hyväksyt nämä peruutusehdot:
Maksutavat
Lähetämme laskun sähköpostitse ajanvarauksessa antamaanne osoitteeseen
Käteinen
Varauksen teko
Varauksen voi tehdä kätevästi osoitteessa www.vello.fi/motidogfi ,
Valitset palvelun ja itsellesi sopivan ajan, sen jälkeen tulet kohtaan, jossa täytät yhteystietosi.
Voit tehdä varauksen myös sähköpostitse: motidogfi@gmail.com
Facebookin, instagramin ja sähköpostin kautta varatut ajat noudattavat silti samoja peruutusehtoja
Otathan huomioon, että varaus on aina sitova. Ajanvaraukseen tulee antaa tilausta tehdessään oikeat ja täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen sekä sähköpostiosoitteen.
Asiakkaidemme henkilötietojen käsittelyä koskevat tiedot on annettu Motidogin tietosuojaselosteessa, joka löytyy osoitteesta:
https://motidogfi.blogspot.com/p/tietosuojaseloste.html
Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle.
Tehdystä varauksesta saat sähköpostiisi varausvahvistuksen, mikäli olet sallinut sähköpostiviestien lähettämisen. Säästä vahvistus, sillä saatat tarvita sitä esim. peruuttamista varten.
Muistathan peruuttaa aikasi 24h ennen varausta. Peruuttamatta jätetyistä, myöhässä peruutetuista ajoista veloitamme 25% täydestä hinnasta.
Varauksen muuttaminen ja Varauksen peruminen
Varauksen voi kuluitta muuttaa 24 tuntia ennen varattua aikaa. Muutoksen voi tehdä puhelimitse, Vellossa, sähköpostitse, facebook messengerin tai instagram directin kautta.
Peruminen tulee tehdä ohjeen mukaisesti.
Huomioithan, että yrittäjällä on oikeus laskuttaa palvelun täysi hinta, jos
ajanvaraus on peruttu/siirretty myöhemmin kuin 24h ennen varatun ajan alkamista, jos kyse on kotikäynneistä
asiakkaalla ei ole osoittaa myöhäiselle perumiselle sairastodistusta
ajanvarausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa ja asiakas ei saavu paikalle.
Turvallisuus,vahingot ja varausehdot:
-Hierontaan, koulutuksiin tai hoitoon ei saa tuoda koiraa, joka on sairas, lääkitty tai aggressiivinen tai niin arka, että se voi aiheuttaa vaaratilanteen hierojalle tai ympäristölle.
-Omistajan tulee aina olla läsnä koulutus ja hierontatilaisuuksissa.
-On omistajan vastuulla tunnistaa oman koiran käyttäytymistä ja mahdolliset vaaranmerkit.
-Koiralle jonka käyttäytymisestä ei voi olla varma tai jos haluaa huolehtia turvallisuudesta ennakoivasti suosittelen käyttämään hoidon ja koulutuksen aikana koiralle ennaltaan opetettua kuonokoppaa, jonka kunto, sopivuus ja pitävyys on tarkistettu omistajan toimesta ennen hieronnan alkua.
-Koiran välineet tulee olla tarkistettu ennen koulutuksen alkua.
-Omistaja on vastuussa koiran käytöksestä johtuvista vahingoista.
-Toivoisin, että koira olisi vastuuvakuutettu
-Vastuuasiat: Yrittäjä ei koskaan vaadi tai velvoita asiakasta esimerkiksi menemään eläinlääkäriin tai muihin palveluihin tai hankkimaan tuotteita. Kyse on suosituksista, joista asiakas voi oman harkintansa mukaan tehdä päätökset. Täten yrittäjä ei ole vastuussa eläimen eläinlääkinnällisestä hoidosta tai tarvike hankintojen kustannuksista.
Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka
Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/.
https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html.
Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyksissä yhteydenottoon. Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. Yritys ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.